Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Ustalenie porządku dziennego obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XIII sesji Rady Miasta.
4.
Powołanie Komisji Uchwał.
6.
Raport o stanie gminy Miasto Zduńska Wola w roku 2024:
a)
rozpatrzenie raportu o stanie gminy Miasto Zduńska Wola w roku 2024 i przeprowadzenie nad nim debaty,
b)
rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta wotum zaufania za rok 2024 (druk nr 69/25 z dnia 11.06.2025 r.).
7.
Sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta Zduńska Wola za 2024 r. i podjęcie uchwały absolutoryjnej z tego tytułu:
a)
rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Zduńska Wola za 2024 r.,
b)
rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Zduńska Wola za rok 2024 (druk nr 66/25 z dnia 11.06.2025 r.),
c)
rozpatrzenie sprawozdania finansowego Miasta Zduńska Wola za 2024 r.,
d)
rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta Zduńska Wola za rok 2024 (druk nr 67/25 z dnia 11.06.2025 r.),
e)
informacja o stanie mienia,
f)
stanowisko Komisji Rewizyjnej,
g)
rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta za rok 2024 (druk nr 68/25 z dnia 11.06.2025 r.).
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu Miasta Zduńska Wola na 2025 r. (druk nr 76/25 z dnia 17.06.2025 r.).
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu Miasta Zduńska Wola na 2025 r. (druk nr 77/25 z dnia 17.06.2025 r.).
10.
Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Zduńska Wola (druk nr 78/25 z dnia 17.06.2025 r.).
11.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej wspierającej zieloną transformację miast w Banku Gospodarstwa Krajowego (druk nr 75/25 z dnia 16.06.2025 r.).
12.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej wspierającej zieloną transformację miast w Banku Gospodarstwa Krajowego (druk nr 73/25 z dnia 16.06.2025 r.).
13.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej wspierającej zieloną transformację miast w Banku Gospodarstwa Krajowego (druk nr 74/25 z dnia 16.06.2025 r.).
14.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości niezabudowanej (druk nr 63/25 z dnia 10.06.2025 r.).
15.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowych na rzecz użytkowników wieczystych (druk nr 64/25 z dnia 10.06.2025 r.).
16.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej na rzecz użytkownika wieczystego (druk nr 65/25 z dnia 10.06.2025 r.).
17.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości niezabudowanej (druk nr 71/25 z dnia 13.06.2025 r.).
18.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli (druk nr 70/25 z dnia 12.06.2025 r.).
19.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie odmowy rozpatrzenia petycji (druk nr 72/25 z dnia 13.06.2025 r.).
a)
Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania komisji Rady Miasta Zduńska Wola (druk nr 79/25 z dnia 26.06.2025 r.)
b)
Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania komisji Rady Miasta Zduńska Wola (druk nr 80/25 z dnia 26.06.2025 r.)
20.
Sprawozdanie w sprawie gospodarowania mieniem komunalnym za okres od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
21.
Sprawozdanie z realizacji Programu Opieki nad Zabytkami Miasta Zduńska Wola za lata 2023-2024.
22.
Informacja z realizacji art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym za rok 2024.
23.
Informacja z realizacji w 2024 roku Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Miasta Zduńska Wola na lata 2021-2030.
24.
Raport z wykonania za 2024 rok „Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2024-2026” i efektów jego realizacji.
25.
Zatwierdzenie stanowiska Komisji Rewizyjnej z przebiegu kontroli pn. „Kontrola sporządzonych w latach 2019 – 2023 dokumentacji projektowych w zakresie zestawienia kosztów zadań, uzyskanych zgłoszeń lub pozwoleń na budowę, możliwości pozyskania dofinansowania i gotowości do wdrożenia”.
26.
Informacja Przewodniczącego Rady Miasta i Prezydenta Miasta o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.
28.
Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
29.
Zakończenie obrad sesji Rady Miasta.