« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

5. Wnioski obywatelskie.

6. Raport o stanie gminy Miasto Zduńska Wola w roku 2024:

7. Sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta Zduńska Wola za 2024 r. i podjęcie uchwały absolutoryjnej z tego tytułu:

c) rozpatrzenie sprawozdania finansowego Miasta Zduńska Wola za 2024 r.,

e) informacja o stanie mienia,

11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej wspierającej zieloną transformację miast w Banku Gospodarstwa Krajowego (druk nr 75/25 z dnia 16.06.2025 r.).

12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej wspierającej zieloną transformację miast w Banku Gospodarstwa Krajowego (druk nr 73/25 z dnia 16.06.2025 r.).

13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej wspierającej zieloną transformację miast w Banku Gospodarstwa Krajowego (druk nr 74/25 z dnia 16.06.2025 r.).

18. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli (druk nr 70/25 z dnia 12.06.2025 r.).

20. Sprawozdanie w sprawie gospodarowania mieniem komunalnym za okres od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.

21. Sprawozdanie z realizacji Programu Opieki nad Zabytkami Miasta Zduńska Wola za lata 2023-2024.

22. Informacja z realizacji art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym za rok 2024.

23. Informacja z realizacji w 2024 roku Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Miasta Zduńska Wola na lata 2021-2030.

24. Raport z wykonania za 2024 rok „Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2024-2026” i efektów jego realizacji.

25. Zatwierdzenie stanowiska Komisji Rewizyjnej z przebiegu kontroli pn. „Kontrola sporządzonych w latach 2019 – 2023 dokumentacji projektowych w zakresie zestawienia kosztów zadań, uzyskanych zgłoszeń lub pozwoleń na budowę, możliwości pozyskania dofinansowania i gotowości do wdrożenia”.

26. Informacja Przewodniczącego Rady Miasta i Prezydenta Miasta o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.

28. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

29. Zakończenie obrad sesji Rady Miasta.

« Powrót do strony głównej