« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

5. Wnioski obywatelskie.

9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie upoważnienia Prezydenta Miasta Zduńska Wola do złożenia wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie i przystąpienia do realizacji projektu pn. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 7 w Zduńskiej Woli” (druk nr 74/24 z dnia 18.09.2024 r.).

13. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków, położonym na terenie Miasta Zduńska Wola (druk nr 73/24 z dnia 18.09.2024 r.).

14. Syntetyczna analiza ekonomiczno-finansowa spółek prawa handlowego, w których Miasto Zduńska Wola ma 100% udziałów za okres 2023 roku:

a) Miejskie Sieci Cieplne w Zduńskiej Woli Spółka z o.o.,

b) Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zduńskiej Woli Spółka z o.o.,

c) Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Zduńskiej Woli Spółka z o.o.,

d) Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Spółka z o. o. w Zduńskiej Woli,

e) Towarzystwo Budownictwa Społecznego „ZŁOTNICKI” Spółka z o.o. w Zduńskiej Woli.

15. Sprawozdanie z działalności Straży Miejskiej w Zduńskiej Woli za I półrocze 2024 r.

16. Informacja Przewodniczącego Rady Miasta i Prezydenta Miasta o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.

17. Sprawy różne.

18. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

19. Zakończenie obrad sesji Rady Miasta.

« Powrót do strony głównej