Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Ustalenie porządku dziennego obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XI sesji Rady Miasta.
4.
Powołanie Komisji Uchwał.
6.
Sprawozdanie Komendanta Powiatowego Policji w Zduńskiej Woli pn. „Analiza stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego w 2024 roku – Miasto Zduńska Wola”.
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu Miasta Zduńska Wola na 2025 r. (druk nr 37/25 z dnia 08.04.2025 r.).
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu Miasta Zduńska Wola na 2025 r. (druk nr 38/25 z dnia 08.04.2025 r.).
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Zduńska Wola (druk nr 39/25 z dnia 08.04.2025 r.).
10.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie utworzenia jednostki budżetowej pn. „Żłobek Miejski w Zduńskiej Woli” oraz nadania jej statutu (druk nr 41/25 z dnia 08.04.2025 r.).
11.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy najmu lokalu (druk nr 33/25 z dnia 13.03.2025 r.).
12.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowych na rzecz użytkownika wieczystego (druk nr 34/25 z dnia 13.03.2025 r.).
13.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie obciążenia hipoteką umowną nieruchomości stanowiącej własność Miasta Zduńska Wola (druk nr 36/25 z dnia 31.03.2025 r.).
14.
Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia cen za usługi przewozowe komunikacji miejskiej oraz wykazu osób uprawnionych do przejazdów bezpłatnych i ulgowych (druk nr 40/25 z dnia 18.04.2025 r.).
15.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na postępowanie Towarzystwa Budownictwa Społecznego „Złotnicki” Sp. z o.o. (druk nr 42/25 z dnia 09.04.2025 r.).
16.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie powołania Zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników (druk nr 35/25 z dnia 25.03.2025 r.).
17.
Informacja z realizacji w 2024 r. Programu dla seniorów „Koperta życia”.
18.
Informacja z realizacji w 2024 r. Programu Zduńskowolska Karta Mieszkańca.
19.
Ocena zasobów pomocy społecznej za rok 2024 dla Miasta Zduńska Wola.
20.
Zatwierdzenie stanowiska Komisji Rewizyjnej z przebiegu kontroli pn. „Kontrola Biblioteki Miejskiej w Zduńskiej Woli w zakresie przeprowadzonej przebudowy obiektu z wykorzystaniem dofinansowania zewnętrznego”.
21.
Zatwierdzenie stanowiska Komisji Rewizyjnej z przebiegu kontroli pn. „Kontrola sposobu przygotowania dokumentacji pn. „Przebudowa Alei Feliksa Rajczaka w Zduńskiej Woli”.”
22.
Sprawozdania z działalności komisji Rady Miasta za 2024 r.:
a)
Komisja Rodziny i Spraw Społecznych,
b)
Komisja Budżetu i Gospodarki Miejskiej,
d)
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji.
23.
Informacja Przewodniczącego Rady Miasta i Prezydenta Miasta o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.
25.
Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
26.
Zakończenie obrad sesji Rady Miasta.