Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Ustalenie porządku dziennego obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z I sesji Rady Miasta.
4.
Powołanie Komisji Uchwał.
6.
Sprawozdanie Komendanta Powiatowego Policji w Zduńskiej Woli pn. „Analiza stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego w 2023 roku – Miasto Zduńska Wola”.
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu Miasta Zduńska Wola na 2024 r. (druk nr 16/24 z dnia 28.05.2024 r.).
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu Miasta Zduńska Wola na 2024 r. (druk nr 21/24 z dnia 21.05.2024 r.).
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu Miasta Zduńska Wola na 2024 r. (druk nr 22/24 z dnia 21.05.2024 r.).
a)
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu Miasta Zduńska Wola na 2024 r. (druk nr 28/24 z dnia 24.05.2024 r.).
b)
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu Miasta Zduńska Wola na 2024 r. (druk nr 29/24 z dnia 27.05.2024 r.).
10.
Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Zduńska Wola (druk nr 23/24 z dnia 27.05.2024 r.).
11.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie opłaty prolongacyjnej (druk nr 10/24 z dnia 16.05.2024 r.).
12.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości niezabudowanej (druk nr 11/24 z dnia 17.05.2024 r.).
13.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości niezabudowanej (druk nr 17/24 z dnia 17.05.2024 r.).
14.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości zabudowanej oraz przyznanie dzierżawcy pierwszeństwa w nabyciu (druk nr 12/24 z dnia 17.05.2024 r.).
15.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości na rzecz współużytkowników wieczystych (druk nr 13/24 z dnia 17.05.2024 r.).
16.
Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Regulaminu określającego zasady udzielania dotacji celowych na dofinansowanie wymiany pieców węglowych na ekologiczne źródła ogrzewania, tryb postępowania w sprawie ich udzielania i sposób ich rozliczania(druk nr 24/24 z dnia 21.05.2024 r.).
17.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie cen jednorazowych biletów oraz karnetów wstępu dla osób korzystających z kompleksu basenów zlokalizowanych przy ul. prof. dr. Tadeusza Kobusiewicza 2-18 w Zduńskiej Woli (druk nr 14/24 z dnia 17.05.2024 r.).
18.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wysokości oraz warunków częściowego zwolnienia z opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat (druk nr 15/24 z dnia 17.05.2024 r.).
19.
Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Zduńska Wola oraz określenia granic ich obwodów (druk nr 20/24 z dnia 20.05.2024 r.).
20.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych radnych Rady Miasta Zduńska Wola (druk nr 25/24 z dnia 21.05.2024 r.).
21.
Rozpatrzenie projektu uchwały uchylającej uchwałę w sprawie stawek za korzystanie z pojazdu samochodowego nie będącego własnością Miasta przez radnego do celów służbowych (druk nr 26/24 z dnia 21.05.2024 r.).
22.
Rozpatrzenie projektu uchwały uchylającej uchwałę w sprawie diet dla radnego Rady Miasta Zduńska Wola (druk nr 27/24 z dnia 21.05.2024 r.).
23.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie upoważniania Wiceprzewodniczących Rady Miasta (druk nr 19/24 z dnia 17.05.2024 r.).
24.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Prezydenta Miasta Zduńska Wola (druk nr 18/24 z dnia 17.05.2024 r.).
25.
Sprawozdanie w sprawie gospodarowania mieniem komunalnym za okres od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.
26.
Zatwierdzenie stanowiska Komisji Rewizyjnej z przebiegu kontroli pn. „Kontrola zadania pn. „Zakup autobusów elektrycznych wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby ekologicznego transportu publicznego przez MPK Sp. z o. o. w Zduńskiej Woli”.”
27.
Informacja Przewodniczącego Rady Miasta i Prezydenta Miasta o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.
29.
Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
30.
Zakończenie obrad sesji Rady Miasta.