zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
deklaracja dostępności
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Miasta Zduńska Wola
XII Sesja w dniu 17 kwietnia 2025, godz. 09:00
w Miejskim Domu Kultury, Plac Wolności 26, sala obrad Rady Miasta
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miasta Zduńska Wola
Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Ustalenie porządku dziennego obrad.
porządek sesja radni (0,78MB)
3.
Przyjęcie protokołu z XI sesji Rady Miasta.
Protokół Nr XI (0,3MB)
4.
Powołanie Komisji Uchwał.
5.
Wnioski obywatelskie.
wniosek obywatelski (0,05MB)
6.
Sprawozdanie Komendanta Powiatowego Policji w Zduńskiej Woli pn. „Analiza stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego w 2024 roku – Miasto Zduńska Wola”.
pismo przewodnie Sprawozdanie Komendanta (0,22MB)
Sprawozdanie Komendanta Policji za 2024 r (11,98MB)
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu Miasta Zduńska Wola na 2025 r. (druk nr 37/25 z dnia 08.04.2025 r.).
Druk nr 37-25 (2,42MB)
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu Miasta Zduńska Wola na 2025 r. (druk nr 38/25 z dnia 08.04.2025 r.).
Druk nr 38-25 (4,13MB)
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Zduńska Wola (druk nr 39/25 z dnia 08.04.2025 r.).
Druk nr 39-25 (2,96MB)
10.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie utworzenia jednostki budżetowej pn. „Żłobek Miejski w Zduńskiej Woli” oraz nadania jej statutu (druk nr 41/25 z dnia 08.04.2025 r.).
Druk nr 41-25 (2,32MB)
11.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy najmu lokalu (druk nr 33/25 z dnia 13.03.2025 r.).
Druk nr 33-25 (0,85MB)
12.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowych na rzecz użytkownika wieczystego (druk nr 34/25 z dnia 13.03.2025 r.).
Druk nr 34-25 - zanonimizowany (0,78MB)
13.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie obciążenia hipoteką umowną nieruchomości stanowiącej własność Miasta Zduńska Wola (druk nr 36/25 z dnia 31.03.2025 r.).
Druk nr 36-25 (1,19MB)
14.
Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia cen za usługi przewozowe komunikacji miejskiej oraz wykazu osób uprawnionych do przejazdów bezpłatnych i ulgowych (druk nr 40/25 z dnia 08.04.2025 r.).
Druk nr 40-25 (4MB)
15.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na postępowanie Towarzystwa Budownictwa Społecznego „Złotnicki” Sp. z o.o. (druk nr 42/25 z dnia 09.04.2025 r.).
Druk nr 42-25 - zanonimizowany (1,66MB)
16.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie powołania Zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników (druk nr 35/25 z dnia 25.03.2025 r.).
Druk nr 35-25 (2,92MB)
17.
Informacja z realizacji w 2024 r. Programu dla seniorów „Koperta życia”.
Informacja z realizacji w 2024 r. - Koperta życia (1,74MB)
18.
Informacja z realizacji w 2024 r. Programu Zduńskowolska Karta Mieszkańca.
Informacja - Zduńskowolska Karta Mieszkańca (1,71MB)
19.
Ocena zasobów pomocy społecznej za rok 2024 dla Miasta Zduńska Wola.
Ocena zasobów pomocy społecznej (18,3MB)
20.
Zatwierdzenie stanowiska Komisji Rewizyjnej z przebiegu kontroli pn. „Kontrola Biblioteki Miejskiej w Zduńskiej Woli w zakresie przeprowadzonej przebudowy obiektu z wykorzystaniem dofinansowania zewnętrznego”.
Zatwierdzenie stanowiska Komisji Rewizyjnej-kontrola Biblioteka (1,2MB)
21.
Zatwierdzenie stanowiska Komisji Rewizyjnej z przebiegu kontroli pn. „Kontrola sposobu przygotowania dokumentacji pn. „Przebudowa Alei Feliksa Rajczaka w Zduńskiej Woli”.”
Zatwierdzenie stanowiska Komisji Rewizyjnej- kontrola Aleja Feliksa Rajczaka (1,1MB)
22.
Sprawozdania z działalności komisji Rady Miasta za 2024 r.:
a)
Komisja Rodziny i Spraw Społecznych,
KRiSS - sprawozdanie (4,56MB)
b)
Komisja Budżetu i Gospodarki Miejskiej,
KBiGM - Sprawozdanie (4,43MB)
c)
Komisja Rewizyjna,
Sprawozdanie KR (1,44MB)
d)
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji.
Sprawozdanie KSWiP (0,46MB)
23.
Informacja Przewodniczącego Rady Miasta i Prezydenta Miasta o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.
24.
Sprawy różne.
Pismo dot. zmiany planu pracy (0,33MB)
25.
Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
interpelacja-druk (0,03MB)
interpelacja-druk (0,04MB)
26.
Zakończenie obrad sesji Rady Miasta.